.
.

Wednesday, July 20, 2011

Nama: Hiszam
Email: Hiszambadsboy22@gmail.com
Website: http://www.duitraya.biz/BadrulHiszam
Tajuk: SUMPAH X TIPU, modal RM20, tapi pendapatan dah mencecah RM885 dalam masa 2 hari je.. x percaya tengok sendiri screenshoot Julai 2011.. Projek ni simple! Timing memang kena sebab seluruh rakyat biasa tengah cari duit nak belanja raya.. Join lah team duit raya kerana kami sedang membuat promosi besar-besaran.
Iklan: Hanya dengan modal sekali RM20 anda berpotensi mendapat RM300,000 dalam masa 8 minggu sahaja! Kalau dapat 10% dari RM300,000 pun setel belanja raya ni…

Income keseluruhan bulan Julai 2011- Baru dua hari bayar! Dah ada UD295. So, duit kita kalau daraB 3.0 bersamaan RM885.00. Fuh!!! Modal Cuma RM20 je…. Berganda sehingga 44 kali ganda! Dalam dua hari dapat terus lapan ratus lebih. Memang dahsyat. Apa pun syukur Alhamdulillah sebab di berikan jalan oleh Allah untuk dapat rezeki ni… Tujuan saya bukan nak menunjuk… juz nak bagi u all keyakinan bahawa program nih memang PAID, memang bayar…. bukan teori sahaja atau scam.

8 SEBAB ANDA PERLU JOIN:

Modal sekali RM20! Budak sekolah pun mampu. So, memang tak de masalah anda nak join. Kawan anda pun tiada masalah nak join. Siapa pon boleh join. Memang senang nak jalankan projek nih. Telalu mudah untuk di "jual". Mudah untuk diterima. Inilah salah satu faktor penting untuk menjayakan sesuatu projek buat duit iaitu "kos yang rendah". Sebabnya simple, orang yang nak buat duit memang kurang duit, jadi kalau projek nak guna modal besar memang susah. Yang ini hanya RM20 je. Ramai yang sanggup dan mampu. Lagipun bukan kena keluar duit berkali-kali. Sekali je seumur hidup

Sistem matriks 4x4 "upgrade by tier" - Tercanggih! Jangan samakan dengan sistem force matrik biasa. Sistem oneX menggunakan sistem matrik "upgrade by tier". Ini bermaksud anda akan mendapat pertambahan income setiap kali orang di bawah anda upgrade tier mereka. Dengan kata lain sistem ini melaburkan untung anda berulang kali. Walaupun bayaran di buat sekali sahaja tetapi untung anda berganda kerana sebahagian kecil keuntungan di masukkan kembali kedalam sistem untuk menjana untung yang lebih besar. Ini adalah inovasi baru dalam sistem matriks. Anda tak boleh lepaskan pelang ini.

Bilangan ahli matriks yang kecil tapi untung 20,000 kali ganda! Hanya sejumlah 340 orang untuk memenuhkan matrik dan anda boleh mendapat keuntungan sehingga USD99,000 (hampir RM300,000)! Ya, hanya 340 orang. Tak sampai seribu orang, malah tak sampai 500 orang pun. Sangat sedikit orang yang terlibat, tetapi keuntungan sangat besar iaitu dari USD5 menjadi USD99,000 iaitu hampir 20,000 kali ganda! Fakta ini sangat-sangat menarik jika dibandingkan dengan program lain yang memerlukan ribuan orang malahan jutaan orang. Di sini anda hanya perlu 340 orang sahaja!

Sistem automatis 100%. Pengaktifan dan upgrade berjalan secara automatis (di program dalam sistem). Dengan meletakkan USD5 (RM20) dalam akaun, pengaktifan akan berlaku serta merta dan apabila cukup wang dalam akaun anda, upgrade setiap Tier akan berlaku secara outomatis. Tugas anda hanya aktifkan akaun anda sekali sahaja dengan meletakkan USD5 dalam akaun anda dan memastikan ada orang masuk ke dalam matriks anda. Ringkasnya, letak duit USD5 kongsikan dengan 4 orang… tunggu duit berkembang. Simple!

Sistem matching 100% dari tajaan anda. OneX memberikan kita 100% dari income orang yang kita sendiri taja. Kalau orang yang kita taja dapat USD1,000, kita secara automatik akan dapat USD1,000. Kalau dia dapat USD10,000, kita FREE je dapat USD10,000. Ini bermakna jika anda ada 20 orang direct sponsor. Setiap mereka berpotensi mendapat USD99,000, maka anda akan berpotensi mendapat 20 x USD99,000 bersamaan USD1,980,000 iaitu USD1.9 juta (hampir RM6juta). Nota Penting: Bonus Matching ini tak termasuk duit dari matriks anda. Ia adalah tambahan. Duit matriks tetap anda akan dapat walaupun anda tidak ada menaja seorang pun dengan syarat ada limpahan dari orang-orang di atas anda. Best kan? So, rajin-rajin la menaja.

Boleh bikin duit walau tak menaja. Ini tak mustahil sebab anda boleh mendapat limpahan dari penaja atau upline anda atau limpahan dari orang-orang di atas anda. Sesiapa sahaja yang berada dalam matriks anda akan memberikan bonus pada anda. Tidak kira siapa menaja mereka. Dengan ini, walaupun anda tak menaja langsung. Anda berpotensi mendapat USD99,000 (hampir RM300,000). Oleh itu pilhlah penaja yang aktif anda akan mendapat "manfaat" dari beliau.

Income berulang dari network yang sama. Sistem berjalan dalam 2 Stage. Stage 1 berpotensi memberikan USD5,860 dan Stage 2 memberikan anda USD93,600. Apa yang menarik ialah Stage 1 dan Stage 2 menggunakan matriks/hirarki yang sama. Anda tak perlu berkerja lagi dalam Stage 2. Network yang sama akan memberikan keuntungan yang lebih dalam Stage 2. Tugas anda hanyalah mengaktifkan akaun anda dengan USD5 dalam Stage 1 dan anda akan mendapat pendapatan berulang sekali lagi tanpa perlu membina matriks baru dan tanpa keluar duit poket sekali lagi. Perfect!! Memang best! Sapa tak mau… kerja sekali, untung berkali-kali.

Timing!! Sistem ini baru bermula. Ia akan dilancarkan serentak di seluruh dunia pada 25hb Jun 2011 ini. Jika anda daftar sekarang dan lengkapan matriks. Sekaligus minggu berikutnya anda akan mendapat USD5000! Selepas itu ianya akan bergerak sendiri sehinggalah anda mandapat sehingga hampir USD100,000 iaitu bersamaan RM300,000. Dalam sistem matriks sebegini, timing sangat penting.
Ip Pengirim: 203.82.81.66

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates