.
.

Tuesday, July 19, 2011

Nama: bijak wang
Email: epin04@gmail.com
Website: http://www.20ribu20hari.com/index.php?ref=bijakwang
Tajuk: Sudah Lihat Program RM 20,000 Dalam 20 Hari ?
Iklan: Apa khabar ___ ?

Pernah dengar tak nama Suthan M sebelum ini?
Kalau tak pernah, hari ini anda akan mengenali seorang individu anak Kajang, Selangor yang popular sebagai IMer persada antarabangsa.

Semalam, saya diberitahu oleh rakan saya bahawa terdapat satu laman web baru yang kini menjadi bualan ramai dikalangan rakyat Malaysia.

Selak selak link yang diberi, rupa-rupanya Suthan telah melancarkan infoproduk yang dipanggil Program RM20,000 Dalam 20 Hari.

http://www.20ribu20hari.com/index.php?ref=bijakwang

Sekilas pandang, program ini nampak macam hype, tetapi jangan prasangka buruk kerana kredibiliti empunya laman web memang terkenal di persada antarabangsa.

Anak muda dari Kajang ini dikenali ramai sebagai salah seorang expert marketer dari Malaysia yang terkenal di persada antarabangsa. Program program international seperti IMsutra, NicheProphecy, ThisCrapSells, dan sebagainya merupakan keluaran syarikat En. Suthan ini

Jadi, apabila saya terdengar bahawa Suthan melancarkan program ulung untuk rakyat Malaysia, saya kongsi berita ini dengan anda. Semestinya, Suthan boleh banyak mengajar cara cara marketing di internet dan merupakan public figure yang anda harus follow.

Untuk hari ini, saya nak rekemen dulu laman web ini untuk anda.

http://www.20ribu20hari.com/index.php?ref=bijakwang
Ip Pengirim: 113.210.102.80

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates