.
.

Monday, December 30, 2013

Nama: NORLIYANA HOAT FOAM
Email: norliyanaelias@yahoo.com
Website:
Tajuk: SABUN PENGHILANG BULU ROMA BADAN TERMASUK MUKA SECARA KEKAL MENGGUNAKAN TEKNIK BUIH NO.1 MALAYSIA!
Iklan: Anda mempunyai bulu roma yang tebal dan berterabur di lengan atau kaki atau mana2 bahagian tubuh? hitam pekat terutama bagi kaum hawa? masalah bulu roma muka yang tebal atau misai ataupun janggut yang kelihatan?menggunakan pencukur atau krim mengakibatkan bulu yang tumbuh semula sgt kasar dan agak susah untuk membuangnya secara kekal.

Perkenalkan Hot produk 2014!
produk hangat diperkatakan di jepun,kini di terbangkan ke malaysia atas permintaan ramai,HOT FOAM sabun penghilang bulu roma secara kekal menggunakan teknik buih,
kini anda semua mampu menghilangkan bulu untuk seluruh tubuh termasuk di bahadian muka dengan menggunakan sabun shj,amat mudah,gunakan seperti anda menggunakan sabun mandi anda,sapukan keseluruh tubuh hingga berbuih,kemudian bilas,selesai!
penggunaan dlm 28 hari shj,mampu hilangkan BULU dan bau keringat semula jadi tubuh.

Gantikan sabun mandi anda dengan HOT FOAM,DISAMPING dapat melicinkan kulit dan menghilangkan bau keringat asal tubuh,ianya mampu menghilangkan bulu roma secara kekal dlm 28 hari shj,sgt mudah digunakan.

cuba dahulu baru komen,
Xusah ragu dgn produk nie,sgt berkesan,bulu yang akan tumbuh semula nanti seolah2 tidak ada ,tak nampak dengan mata kasar,kene tgok bawah cahaya.

Perhatian!
tawaran terhad untuk pembeli 100 terawal shj untuk menjadi agen sah dan memiliki pendapatan 5 angka secara bulanan.
stok masih ada dengan kami 120 ketul dan clear bila2 shj, seketul rm120 shj.

kami adalah wakil sah hotbeauty&health,HOT Beauty adalah sebuah syarikat bersekutu dengan HOT Perfumes & Air-Fresheners Industries Sdn Bhd (HOT Perfumes).
jadi xperlu ada keraguan untuk produk ini ya,ianya didaftarkan,bukan produk seludup....

HANTAR ( HF 1 ) ke email ( norliyanaelias@yahoo.com ) atw no:0142274539 BAGI YANG INGIN MENDAPATKAN HOT FOAM.
perhatian: seorang terhad 2 ketul shj untuk sekali pembelian,sila buat pembelian baru pada minggu seterusnya atau 7 hari selepasnya shj.

selamat mencuba........
Ip Pengirim: 120.140.7.39

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates