.
.

Friday, November 11, 2011

Nama: suhaimimarzuki
Email: suhaimimarzuki@yahoo.com.my
Website: http://www.atlanticjus2u.com/jutamie
Tajuk: Dapatkan FREE RM100.00, Tanpa sebarang modal !!!
Iklan: Dapatkan FREE RM100.00, Tanpa sebarang modal !!!

Dalam dunia ni, sebenarnya tidak ada yang betul-betul free. Beli sabun, dapat percuma pinggan pun sebenarnya kos pinggan tu sudah termasuk dalam harga sabun. Cuma ini adalah cara yang paling mudah untuk anda mendapatkan RM100.00 (hampir-hampir free kerana kerjanya sangat-sangat mudah). Santai-santai. Tanpa anda perlu keluarkan modal walau 1 sen pun. Caranya:

1. Click di website yang ada pada akhir email ini.
2. Daftar PERCUMA di borang tu. (Tak perlu peduli bisnes atau produk yang ditawarkan jika anda tidak suka. Daftar sahaja)
3. Sebarkan pula website yang diberikan PERCUMA kepada anda.

Setelah cukup 80 orang (tanpa mengira orang yang mendaftar percuma atau berbayar) yang mendaftar di website anda, inform admin dan admin akan berikan RM100.00 on-the spot. Terus bank in ke akaun anda. Kenapa admin mahu berikan duit FREE ini? Kerana ini sebenarnya sebagai sedikit imbuhan kepada anda kerana anda telah sebarkan (promote) bisnes untuk kumpulan mereka. Logik bukan. Dengan 80 orang yang mendaftar, PASTI akan ada beberapa sales / penyertaan yang boleh 'cover' imbuhan yang diberikan kepada anda. Inilah yang dipanggil Win-win situation.
------------------------------------------------------------------------------


JIKA anda suka akan bisnes atau produk yang ditawarkan.... (jika tak suka, tidak mengapa, tiada paksaan, sila terus click di website dibawah)

Anda boleh sertai kami dan imbuhan yang bakal anda perolehi adalah jauh berganda-ganda dengan tawaran yang diatas. Ribuan setiap bulan? Itu sangat mudah !!. Produk Super Hebat, Bonus Super Pantas!! . Jika anda sertai bisnes ini secara berbayar, setiap rakan yang sertai dibawah anda (yg juga berbayar) anda akan menerima RM100.00 setiap orang. Tidak kiralah berapa orang sekali pun. Ini adalah hanya salah 1 dari 9 bonusnya. Syarikat ada lesen perniagaan, lesen AJL.

Produknya juga hebat. Lihat youtube-youtube di 1st page website tersebut. Salah seorangnya, pakcik yang keluargnya dah anjurkan majlis yassin kerana merasakan tiada harapan lagi untuknya hidup..... tetapi syukur sudah pulih kembali.

Bisnes ini masih baru bermula. Rakan-rakan anda juga ramai yang belum mengetahuinya. Inilah yang dinamakan PELUANG !! Peluang TERBARU, TERMUDAH, LUMAYAN & PRAKTIKAL.

Jika anda malu, tidak mahu dikenali atau anda seorang leader hebat, sistem kami tidak akan 'display' kan siapa anda. Anda boleh gunakan username seperti 'jutawan' atau 'abangensem' atau 'akakcun' atau apa-apa sahaja yang anda sukakan dan bukannya nama anda. Hanya sebarkan website anda dan terima wang. Yang lain-lain, admin dan syarikat akan uruskan untuk anda.

Masih mahu pasif menunggu sedangkan tokey-tokey barang keperluan harian, 'tokey' minyak, tokey ayam, tokey tol dan bermacam-macam tokey lagi sedang "bertungkus lumus" masing-masing ingin menaikkan harga? Sedangkan dulu, kini dan adakah selama-lamanya, kita hanya ada SATU sumber pendapatan ??


Untuk maklumat lanjut sila lawat:
http://www.atlanticjus2u.com/jutamie
Ip Pengirim: 175.140.106.181

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates