.
.

Thursday, January 13, 2011

Nama: arelan
Email: arelan@ymail.com
Website: http://jutawanklik.com/#arelan
Tajuk: Cara paling MUDAH utk Dapat Duit !!!! Hanya KLIK shj....
Iklan: Salam sejahtera,

Jutawanklik adalah sebuah Payperclick Affiliate Program dimana selepas mendaftar anda akan memiliki link Jutawanklik anda sendiri.Contoh link tersebut adalah link saya ini: http://jutawanklik.com/#arelan

Program ini adalah dikendalikan oleh Syarikat Schemata Multimedia (PG0202546D) berdaftar di Suruhanjaya Syarikat Malaysia.Sila rujuk website http://jutawanklik.com/#arelan bagi melihat pengesahan lesen pendaftaran.

Segala aktiviti menjana pendapatan adalah sah dari segi undang-undang dan juga hukum syara'.Pihak syarikat mendapat keuntungan dari hasil pengiklanan dan juga keahlian lalu memberikan pendapatan kepada ahli Rm0.10sen satu klik dan juga bonus Rm10.00 bagi setiap referral.Program ini adalah sebuah Payperclick Affiliate Program dan tiada terlibat sama sekali dengan aktiviti yang menyalahi undang-undang seperti Mlm piramid,Pelaburan haram,Kutu rakyat,Pembersihan wang haram dan sebagainya.

Tanpa memerlukan sebarang pengalaman atau pengetahuan IT, semua golongan tanpa had umur,bangsa atau agama boleh menyertai tanpa sebarang prejudis.

Tugas kita adalah hanya perlu mengiklankan link Jutawanklik sendiri diruangan pengiklanan yang disediakan.Kita juga juga boleh iklankan link anda tersebut di facebook,my space,tagged,yahoo mesengger,msn messenger dan lain-lain ruangan pengiklanan berbayar ataupun percuma.Panduan lengkap mengiklan ada disediakan didalam akaun anda selepas login secara percuma.Kita boleh mendapatkannya di Start-getting started selepas login.Tutorial didalam bentuk video juga ada disediakan dan ianya amat mudah kerana tugas anda hanya perlu mengiklankan link jutawanklik anda.

Setiap klik yang kita perolehi dari hasil pengiklanan,kita akan menerima Rm0.10sen dan setiap referral anda menerima bonus Rm10.00 secara tunai. 1klik adalah bagi setiap ip dan semua klik dan ip dari seluruh dunia adalah diterima.Pembayaran pendapatan anda adalah dilakukan terus ke akaun peribadi anda secara wiretransfer setiap hari setiap kali pendapatan anda mencecah minimum pembayaran Rm100.00.Semua bank adalah diterima.

Pihak Jutawanklik tidak menerima hasil klik dari pengiklanan berunsur lucah,autohits,autosurf,traffic purchase,traffic exchange dan juga spamming atau mana-mana aktiviti yang menyalahi undang-undang serta hukum syara'.Pihak Jutawanklik hanya menerima pendapatan dari hasil pengiklanan yang sah,bersih,halal dan berkat.

Klik link saya ini dan lihat sendiri testimoni para ahli yang berjaya menjana kewangan melalui Jutawanklik >> http://jutawanklik.com/#arelan

Yang Ikhlas,
arelan

arelan@ymail.com

http://jutawanklik.com/#arelan
Ip Pengirim: 60.50.43.18

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates