.
.

Sunday, October 17, 2010

Nama: Nashir Saibi
Email: anashi1@yahoo.com
Website: http://toneexcel.biz/index.php?id=15797
Tajuk: Duit Pencen - Guna Hand-Phone, Dapat Duit Seumur Hidup
Iklan: Beribu-ribu orang Malaysia telah bertukar kepada TuneTalk-ToneExcel Prepaid dan menjana pendapatan lumayan hanya dari rumah, malah ketika sedang tidur. Adakah anda orang seterusnya?...

Pernahkah anda terfikir MLM mana yang patut anda sertai? Bagaimana dengan ciri-ciri berikut:
1. Modal kecil, untung berterusan
2. Produk keperluan harian, ramai pengguna
3. Tiada kerugian, tidak terbeban untuk "maintain"
4. Resiko rendah, kerugian amat sedikit jika tidak berjaya

TuneTalk-ToneExcel Referal Program memenuhi ciri-ciri di atas dan membuka peluang cerah untuk anda menjana pendapatan alternatif yang berterusan. Ini bukan skim cepat kaya tetapi tidak mustahil untuk anda meraih pendapatan lima angka (hingga puluhan ribu RM) sebulan.

Jika anda taja 10 orang dan setiap orang downline taja 10 orang sahaja hingga peringkat (level) 3, anda akan meraih RM4,544.00 sebulan. Itu jika setiap orang hanya TopUp RM40.00 sahaja sebulan. Jika lebih ramai orang atau lebih banyak TopUp, lebih banyaklah pendapatan anda.

Mungkin akan mengambil masa untuk mendapat ramai downline, tetapi setelah mendapat sejumlah downline, anda tidak perlu bersusah payah lagi. Hanya gunakan TuneTalk-ToneExcel Prepaid minima RM40.00 sebulan untuk mendapat komisyen seperti di atas. Inilah pendapatan untuk jangka panjang, bukannya skim cepat kaya - ia amat berbaloi. Pendapatan ini akan berterusan selama mana downline anda TopUp hand-phone mereka dan anda tidak perlu membuat apa-apa kerja lagi.

Jika tidak mendapat ramai downline pun,kita tidak akan rugi apa-apa kerana kita memang pun selalu menggunakan hand-phone, bukan sengaja membuang duit membeli TopUp RM40.00 sebulan. Jadi, tiada bebanan yang akan kita tanggung, tidak rugi apa-apa. Produk yang ditawarkan ialah SIM kad dan perkhidmatan talian telefon yang memang berguna dan sudah menjadi keperluan bagi orang ramai di zaman ini. Dianggarkan ada kira-kira 20 juta orang menggunakan prepaid di negara ini. Oleh itu, kita tidak membayar RM40.00 sebulan untuk sesuatu yang sia-sia, yang tidak memberi manfaat kepada kita. Inilah syarat penting yang perlu diambil kira ketika hendak memilih MLM yang akan disertai; produk bermanfaat dan peserta tidak akan terbeban untuk "maintain".

Jika tidak menjadi pun, resiko kerugian yang ditanggung oleh peserta amatlah rendah, cuma rugi RM32.00 ketika membeli SIM kad TuneTalk untuk menyertai program ini.

Anda dijemput menyertai kami, bersama menuju kejayaan. Program ini masih baru. Jadilah yang terawal, ketika peluang untuk berkembang amat cerah. Untuk keterangan lanjut dan langkah seterusnya, sila layari laman web TuneTalk-ToneExcel Prepaid kumpulan kami, http://toneexcel.biz/index.php?id=15797.

Program ini sesuai untuk semua orang. Sila hubungi saya untuk mendapatkan SIM Kad TuneTalk-Tone Excel dengan segera. Masih ada stok lagi di tangan saya. Siapa cepat dia dapat.
Ip Pengirim: 60.52.118.104

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates