.
.

Tuesday, March 9, 2010

Nama: mara
Email: mara_kl@yahoo.com
Website:
Tajuk: Karnival Pendidikan Mara 2010 kembali lagi
Iklan: Karnival Pendidikan MARA 2010 Kembali Lagi....
Pada tahun ini MARA sekali lagi akan menganjurkan Karnival Pendidikan MARA yang bertujuan untuk menyebarkan maklumat mengenai peluang-peluang pendidikan dan kerjaya masa kini.

Program ini julung kali diadakan pada tahun 2000, sempena dengan Sambutan Perayaan Jubli Emas RIDA-MARA di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur. Ekoran daripada sambutan yang melampaui jangkaan, maka MARA telah menjadikan penganjuran program ini sebagai program tahunan dengan melebarkan sayapnya menjelajahi seluruh negara mengikut beberapa siri zon agar peluang dapat dinikmati secara menyeluruh kepada kumpulan sasar. Tahun ini merupakan tahun ke 11 MARA menganjurkan Karnival Pendidikan MARA 2010.

Pada tahun ini, Karnival Pendidikan MARA Peringkat Kebangsaan di PWTC, MARA akan mengadakan Pameran Kerjaya dan Temuduga Terbuka yang melibatkan penyertaan syarikat-syarikat dan industri tempatan bagi memberi peluang kepada pencari-pencari kerja untuk membina dan mengembang kerjaya masing-masing. Pameran ini juga bertujuan untuk memberi peluang kepada para pengunjung bagi mendapatkan maklumat bidang kerjaya yang sesuai untuk diceburi dan teknik-teknik serta panduan untuk mendapatkan pekerjaan yang sesuai melalui slot-slot ceramah kerjaya.
Terokailah 'Jalur Kerjaya Anda'
Terokailah 'Jalur Kerjaya Anda'
Terokailah 'Jalur Kerjaya Anda'
Untuk keterangan lanjut, layari laman web : www.mara.gov.my
Ip Pengirim: 202.162.16.2

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates