.
.

Tuesday, January 12, 2010

Nama: duitmasyuk
Email: ayatie86@gmail.com
Website: www.duitmasyuk2u.com
Tajuk: MENJANA PENDAPATAN MELALUI INTERNET DENGAN MODAL PALING RENDAH
Iklan: Anda Boleh Jana RM100 Sehari!

Untuk menjana RM100 sehari bukanlah perkara yang susah, apa yang anda perlukan adalah laman web dan produk yang sedia untuk menerima tempahan daripada pelangan baru.

Ramai orang memberi alasan susah, tak tahu, takut kena tipu atau tak ada modal. Ini bukanlah alasan untuk tidak menjana pendapatan dari internet. Tidak berjaya kali pertama bukan bermakna tidak boleh berjaya untuk selamanya.

Saya telah menyediakan sebuah laman web siap dengan produk untuk anda bermula. Hanya ubah nama dan no akaun bank, anda sedia untuk bermula dan bergelar usahawan.

Saya hanya letakan anggaran yang anda boleh mendapat sekurang - kurangnya RM100 sehari pada bulan pertama kerana saya tidak tahu tahap usaha anda. Walaupun jumlah sebenar lebih dari itu, kita anggap hanya RM100 sahaja supaya anda tidak terlalu teruja.

Jika sehari anda boleh mencapai RM100 kali dengan 30 hari untuk sebulan anda sudah mampu mendapat RM3000 sebulan.

Pada bulan kedua saya pasti jumlah ini akan meningkat kerana tahap kemahiran anda juga akan bertambah hasil pengalaman pada bulan pertama.

Katakan bulan kedua anda dapat mencapai RM200 sehari, kali dengan 30 hari jumlah yang bakal di perolehi adalah RM6000 sebulan. Dua kali ganda dari hasil bulan pertama anda, cukup lumayan.

Bayangkan berapa anda boleh dapat jika anda teruskan untuk tempoh setahun. Jika RM100 sehari, kali dengan 365 hari jumlah pendapatan tahunan anda adalah RM36,500

Pendapatan ini boleh di perolehi dengan hanya 1 - 2 tempahan sahaja sehari. Kalau 5 - 10 tempahan sehari pendapatan anda akan melonjak antara RM182,500 - RM365,000!

Untuk maklumat lanjut layari:
http://www.duitmasyuk2u.com
Ip Pengirim: 203.82.92.149

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates