.
.

Saturday, June 4, 2011

Jom buat duit guna blog

Nama: Fairuz Sudin
Email: fairuz_sudin@yahoo.com
Website: http://www.trafikblog.com/admin
Tajuk: Jom buat duit guna blog
Iklan: Siapa trafikblog.com?
Trafikblog.com adalah laman web yang membantu anda mempromosikan blog anda. Ahli akan mendapat trafik tambahan untuk blog mereka melalui laman web ini.

Bagaimana trafikblog.com membantu menaikkan trafik blog anda?
Laman web ini akan dilihat oleh pelawat baru dan juga ahli trafikblog.com sendiri. Disebabkan laman web ini mencari downline secara random, bagi pelawat yang masuk ke laman web ini melalui link trafikblog.com, mereka akan pergi ke link ahli-ahli VIP. Secara tidak langsung, mereka juga akan melihat blog ahli-ahli VIP. Untuk ahli trafikblog.com sendiri juga, setiap kali mereka ingin login ke laman ahli, mereka akan melihat link ahli VIP yang lain secara random. Dengan cara ini, blog anda akan mendapat hits.


Berapakah yuran untuk menyertai trafikblog.com?
Yuran yang dikenakan sangat murah iaitu RM10 sahaja. Keahlian anda akan kekal seumur hidup. Dengan cara ini, anda hanya perlu fokus mempromosikan link referral anda sahaja setiap hari tanpa perlu risau dengan yuran bulanan atau tahunan.


Saya ingin menukar alamat blog saya. Bagaimana dan berapa kos yang dikenakan?
Anda boleh menukar alamat blog anda dengan menghubungi admin di bizadmin2u@gmail.com. Kos yang dikenakan amat berpatutan iaitu RM2 sahaja untuk setiap kali pertukaran. Bayaran boleh dibuat melalui ewallet ahli atau bank transfer.


Bagaimana pemberian bonus dilakukan?
Pemberian bonus dilakukan setiap hari jika bonus anda mencecah RM10 (untuk pemegang akaun Maybank) atau RM50 (untuk akaun bank yang lain). Untuk pengeluaran bonus, yuran RM2 hanya akan dikenakan jika anda menggunakan akaun bank selain dari Maybank.

http://www.trafikblog.com/admin
Ip Pengirim: 113.210.229.133

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates