.
.

Monday, April 19, 2010

Nama: Za
Email: kekwa_8119@yahoo.com
Website: http://www.2x2infinity.com/?ref=best2u
Tajuk: UPLINE BOLEH JADI DOWNLINE ANDA...DOWNLINE ORG PUN AKAN JADI DOWNLINE ANDA JUGA NANTI… MMG UNIK!!!
Iklan: Salam sejahtera....

Saya ingin dedahkan keunikan program ini kpd anda...

Modal hanya RM30 shj...tapi kita blh re-entry sampai bila2..dalam keadaan yg mcm mana yg dikatakan kita blh re-entry tu???

Ok, saya xplain sterusnye cam mn yg dikatakan program ni sgt unik...program ini kita hanya perlu penuhkan 2x2matrix je utk nk melayakkan kita dpt RM60..maksudnye kita perlu ada 6 org downline di bwh..tapi pergerakannye mmg cpt sbb hanya ada 2kaki 2level shj ( 2x2matrix )..bila kita dpt downline yg ke 3, automatik sistem akan turunkan kpd dwnline kita yg pertama td..begitulah seterusnye..mungkin anda rasa ssh nk cr sehingga 6 org kan..? x jadi masalah, sbb selain kita yg cr org, kita jg akn dpt dwnline dr upline2 kita yg akan re-entry nnti... pendek kata nak duk sje pun blh, cuma kalau nak cpt penuh matrix kita kena lah sama2 cr org..

Stiap kali matrix kita penuh, kita akan dibayar RM60..trus leh withdraw ke akaun kita..tp kemungkinan kita akan dpt lbh dr RM60 sbb jika kita sndiri yg cari org, kita akan dibayar komisyen lak RM3 atas setiap dwnline yg kita cr tu..jika keenam2 org tu kita cr, kita akan dpt lagi tambahan sebanyak RM18..sy tunjuk cr pengiraannye k...

Matrix penuh, akan dibayar RM60 ( 6 org under kita )

1 org join direct =RM3 ( komisyen dr cmpany )

RM3 x 6 org = RM18 ( komisyen pndaftaran )

RM60 + RM18 = RM78 ( bergantung pd brp org dwnline yg kita cr..sekiranye kita dpt free je dwnline kita, kita tetap akan dpt RM60 bila matrix penuh )..

Bila kita dh penuhkan matrix, duit pun dh dpt...kita akn mulakan semula ( re-entry )..pada masa kita re-entry ni, sistem akan masukkan kita kat mana2 ruang atau level org lain yg masih kosong..pada masa itu kita bukan lagi jadi upline kpd dwnline2 kita tadi sbb sistem dah trunkan kedudukan kita menjadi dowline org lain lak..situasi inilah yg dimaksudkan UPLINE BOLEH MENJADI DOWNLINE...pd masa kita re-entry ni, kita buat semula sptmana yg pertama td..trus cari org utk nk penuhkan matrix kita semula..dgn wujudnye sistem yg sebegini, maka tidak akan ada mrk yg kekal berada di ats semata2..bila ckup matrix, kita akan re-entry..kesimpulannye, program ini lebih kepada konsep bantu membantu semua ahli yg ada..semua akan bergerak secara rawak atau random..menarik kan?
Kepada yang berminat nk sertai program ini, boleh la dftar terlebih dahulu di dalam link yg saya sediakan ini..lepas tu sila buat bayaran sebanyak RM30 kepada acc company..no acc company ( CIMB )anda akan dapat setelah mendaftar nanti..selepas buat bayaran, samada di ATM atau secara online, sila simpan bukti pmbayaran anda krn selepas anda masukkan data2 pmbayaran barulah keahlian anda akan diaktifkan..

Sebarang pertanyaan blh ajukan trus kpd saya samada dgn cara PM kat inbox fb, email, YM, or call direct...tq

email – kekwa_8119@yahoo.com
YM – kekwa_8119
tel – 014-8083038

*p/s - sila dftar terlebih dahulu sebelum buat bayaran...
- pmbayaran hanya diterima antara jam 9pagi-11malam shj..harap maklum...

untuk maklumat lanjut dan juga pendaftran sebagai ahli, sila klik pada link saya ini...

http://www.2x2infinity.com/best2u
Ip Pengirim: 115.135.220.14

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates