.
.

Saturday, June 8, 2013

TOPUP DAPAT DUIT

Nama: kufat
Email: nurnabila1997@gmail.com
Website: http://bit.ly/18rvv9s
Tajuk: TOPUP DAPAT DUIT
Iklan: SALAM SEJAHTERA!

Pernahkah anda mendengar bahawa hanya dengan menjadi pengguna handphone anda boleh mendapat pendapatan sampingan yang lumayan, tanpa mengubah kerja yang anda lakukan sekarang, tanpa menjual apa-apa barangan, malahan ada yang sudah mencecah kelima angka pendapatan setiap bulan?

Pernahkah anda mendengar satu talian handphone yang memberikan banyak kelebihan kepada para penggunanya?

Jika belum lagi, disini saya ingin menawarkan kepada anda untuk menggunakan talian Prabayar (Prepaid) TuneTalk melalui program ToneExcel.


Kelebihannya ialah:

1. Dalam sebulan ada hari-hari dimana TuneTalk akan memberikan panggilan percuma kepada anda. Anda boleh membuat panggilan kemana sahaja tanpa dikenakan apa-apa bayaran.

2. Sebagai pengguna prabayar TuneTalk, anda akan diberikan Insuran Kemalangan 100K melalui agensi insuran Oriental Capital Assurance Berhad - Tertakluk terma dan syarat.

3. Setiap kali anda topup anda akan mendapat point tiket AirAsia. Mata ganjaran ini tiada tarikh luput dan boleh dikumpulkan sehingga cukup untuk anda
menaiki kapal terbang AirAsia secara PERCUMA. Jika point terkumpul anda sudah cukup, anda boleh pilih destinasi mana yang ingin anda pergi

4. Anda boleh kekalkan no lama, iaitu nombor handphone yang anda pakai ketika ini menjadi no di simkad tunetalk ini. Anda tidak perlu risau untuk kehilangan nombor kesayangan anda itu. - Tertakluk terma dan syarat.

5. Anda boleh top-up dimana2 dan juga secara online. Walaupun TuneTalk masih baru berbanding dengan telco yang lain, tetapi kemudahan untuk mendapatkan Topup adalah setaraf dengan mereka. Anda boleh topup di mana-mana kedai yang ada menjual top-up seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Pergi sahaja ke kedai tersebut dan katakan yang anda ingin membeli topup TuneTalk. Malahan anda boleh topup secara online melalui Maybank2u, CimbClick, dan juga menggunakan kredit kad anda.

6. Cabutan bertuah RM200 setiap bulan untuk 20 pemenang. Setiap bulan ToneExcel akan mengadakan cabutan bertuah dimana setiap nombor yang bernasib baik akan memenangi hadiah RM200 tunai yang akan dimasukkan terus kedalam akaun bank anda. Lihat disini.

7. Anda boleh mendapat komisyen kepada sesiapa yang ada tawarankan menggunakan talian tunetalk. Setiap kali mereka top-up, anda akan dapat komisyen. Komisyen yang berpanjangan. Malah pendapatan ini boleh diwariskan kepada generasi anda yang akan datang. Komisyen ini akan dimasukkan terus kedalam bank anda setiap ~21hb. Sudah seperti menjadi sumber gaji ke-2 anda.

8. Anda diberikan website percuma untuk mempromosikannya melalui facebook, twitter, linkedin dan berbagai-bagai social networking yang anda gemari. Anda juga akan memiliki website member area sendiri (Back Office) untuk melihat perkembangan network anda, maklumat terperinci komisyen yang anda perolehi dan berbagai-bagai lagi.

9. Untuk mempercepatkan supaya anda boleh mendapatkan komisyen yang dijanjikan,keluarga anda bertukar kepada talian TuneTalk anda boleh meminta ahli melalui Program ToneExcel ini. Ini bermakna setiap kali mereka topup, anda akan mendapat komisyen.

10. Anda juga berpeluang memenangi hadiah bulanan sebanyak Rm 500.00 jika anda pada bulan tersebut mempunyai paling ramai downline.

UNTUK INFO LANJUT!

http://bit.ly/18rvv9s
Ip Pengirim: 210.186.123.0

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates