.
.

Thursday, June 13, 2013

Nama: Man
Email: info@akalmas.com.my
Website:
Tajuk: Konsep Baru dalam Perniagaan Topup Prepaid
Iklan: Perniagaan Topup Prepaid cara biasa
* Menjual topup dalam bentuk kad gores
* Menjual topup melalui sistem SMS

Kedua-dua cara di atas telah lama dilakukan oleh ramai peniaga. Kedua-dua cara ini juga memerlukan pelanggan untuk datang berjumpa dengan anda bagi membeli reload.

Kini, kami ingin memperkenalkan satu konsep baru dalam perniagaan reload prepaid iaitu dengan memiliki Mesin Topup Layan Diri Woopit. Mesin ini boleh ditempatkan di mana-mana tempat pilihan anda seperti di pasar raya, kawasan perumahan, institusi pendidikan, restoran atau di mana-mana sahaja yang anda rasakan sesuai. Sebaik-baiknya di kawasan tumpuan ramai.

Mesin ini membolehkan pelanggan membeli topup bila-bila masa sahaja 24jam tanpa anda perlu berada di tempat tersebut. Pelanggan boleh membeli topup dengan menekan butang-butang pada mesin tersebut berdasarkan langkah-langkah penggunaan yang telah disediakan. Jadi, ini adalah peluang untuk anda mendapat keuntungan pasif dan pastinya berterusan kerana topup adalah keperluan majoriti rakyat negara ini.

Mesin ini menyediakan topup drpd telco2 tempatan dan juga beberapa telco asing iaitu Maxis, Celcom, Digi, U Mobile, Tunetalk, Clixster, Merchantrade, dan Oktel.

Selain topup, mesin ini juga menyediakan perkhidmatan pindahan kredit antarabangsa untuk negara-negara seperti Bangladesh, China, India, Indonesia, Pakistan, Filipina, Sri Lanka dan Vietnam.

Segala transaksi yang berlaku akan dapat dipantau oleh pemilik mesin melalui system online. Jadi anda boleh memantau hasil jualan di mana-mana sahaja termasuk di rumah.

Tonton tutorial penggunaan Woopit di http://www.youtube.com/watch?v=q3LrWJ7CEhQ

Kepada yang berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila SMS/Whatsapp Woopit,Nama,Email Address,Lokasi ke 012-6908980.
Cth : Woopit,Halim,abc@yahoo.com.my,Bangsar

Peluang ini dibuka sehingga 08/07/2013.

Kami akan menghubungi anda untuk maklumat selanjutnya.

Terima kasih.
Ip Pengirim: 60.54.125.2

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates