.
.

Sunday, August 29, 2010

Untung Komisen Dari supermarket

Nama: seanlim
Email: sean-lim87@hotmail.com
Website:
Tajuk: Untung Komisen Dari supermarket
Iklan: Adakah anda tahu supermarket terkenal seperti Tesco? Giant? Jusco? Carefour? Bayangkan anda boleh mendapatkan komisyen 20% dari setiap customer yang membeli barang-barang harian dari supermarket. Sebagai contoh, ada 100 pelanggan membeli barang-barang RM100 di supermarket setiap hari. banyak yang boleh anda peroleh Bagaimana? 100 pelanggan x RM100 x komisyen 20% = RM2000. Jadi, gaji bulanan anda akan RM2000 x 30 hari = RM60, 000. Tanyakan pada diri sendiri, berapa banyak pelanggan yang berbelanja di Tesco / Giant / Jusco / Supermarket Carefour setiap hari dan setiap bulan? Kerana itulah pendapatan anda / gaji sangat handal dan stabil.

Anda tidak perlu menjadi seperti seorang penjual meminta orang untuk membeli sesuatu dari anda. Mengapa? Kerana orang-orang setiap bulan secara automatik akan pergi ke supermarket untuk membeli produk penggunaan sehari-hari seperti syampu, pasta gigi dan susu, kecuali mereka boleh hidup tanpa mencuci rambut mereka selama 1 bulan, tanpa mandi selama 1 bulan, tanpa mencuci kain mereka selama 1 bulan. Itu sebabnya setiap keluarga harus pergi ke supermarket untuk membeli produk harian minimal 1 kali per bulan. Kerana itulah pendapatan anda / gaji sangat handal dan stabil.

Anda tidak perlu membayar wang untuk membeli stock dan tidak perlu menjual stock, itu adalah 100% jualan secara tidak langsung. Tidak ada orang ingin menjual sesuatu, kerana semakin anda menjual, lebih banyak rakan anda akan hilang, kan? Di sini, anda tidak perlu menjual apapun! Dan anda boleh bekerja untuk itu melalui internet di rumah anda. 100% tidak perlu keluar dari rumah!

Untuk bekerja untuk pekerjaan ini, anda:
- Tidak perlu membeli stock untuk menjual orang.
- Tidak perlu membuang masa penghantaran produk kepada pelanggan.
- Tidak perlu bercakap dengan orang wajah dari wajahnya.
- Tidak perlu keluar dari rumah.

Pekerjaan anda adalah untuk membantu orang mendaftar kad ahli, sehingga ketika mereka menggunakan kad ahli yang diberikan oleh anda untuk membeli barang-barang di supermarket, mereka boleh mendapatkan diskaun dan anda boleh mendapatkan komisyen 20% dari apa yang mereka beli.

Untuk maklumat lebih lanjut, u boleh menghubungi saya melalui email: sean-lim87@hotmail.com atau telefon saya 0126224567.

Terima Kasih.
Ip Pengirim: 121.121.2.81

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates