.
.

Wednesday, August 11, 2010

Nama: Arjuna87
Email: mohduzair87@gmail.com
Website: http://www.part-time-lumayan.com/?pt=PL597271
Tajuk: Buat duit Raya dengan hanya di depan laptop@komputer!!
Iklan: RM2,800 – RM28,000 Seminggu. Kerja part time yang lumayan..

Hanya dengan mengumpul dan membuka borang mudah secara online di Internet dan kami bayar anda RM20 untuk satu borang. Bukan itu sahaja, jika anda berjaya kumpul dan buka sebanyak 250 borang atau lebih dalam sebulan, anda layak menerima bonus sebanyak RM1,200 dalam bulan tersebut! Lebih banyak borang yang anda dapat kumpul dan buka, lebih banyak pendapatan yang anda dapat.
Sistem yang ini ditawarkan ini adalah benar, halal dan betul-betul berkesan untuk semua orang.

Sistem ini berkonsepkan program affilliate di mana anda hanya perlu lakukan promosi news letter ini melalui data link yang diberi dan ianya bergantung kepada usaha anda sendiri. Tiada konsep upline atau downline. Lebih banyak borang yang dikumpul dan dibuka secara online, lebih banyak pendapatan yang anda dapat. Dan yang penting, perniagaan adalah sah dan bukan scam kerana ianya didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

Anda hanya perlu membayar RM50 untuk mendapat akses keahlian seumur hidup. Jadi, seumur hidup anda boleh menjana pendapatan sampingan dengan sistem ini. Memang harga sistem ini tetap RM50 dari dulu, kini dan selamanya. Tidak ada kurang, tidak ada lebih, tidak ada promosi terhad dan tidak ada siapa cepat, dia dapat diskaun.
Wang pembayaran akan dikembalikan hanya sebanyak 50% (RM25) jika and gagal menjana pendapatan dan tidak berminat lagi untuk meneruskan program ini selepas berusaha dalam tempoh 3 bulan.

Sila layari laman website ini bagi mendapatkan maklumat lanjut:

http://www.part-time-lumayan.com/?pt=PL597271
Ip Pengirim: 203.82.66.206

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates