.
.

Saturday, February 13, 2010

Nama: tarakoko
Email: slayer.moon@yahoo.com
Website:
Tajuk: Penyelesaian masalah keputihan bagi wanita.
Iklan: Salam sejahtera,

Tiada yang lebih selesa melainkan diri bebas dari keputihan. Saya rasa itu ungkapan yang sesuai menggambarkan apa yang penting bagi seorang wanita yang mengalami masalah keputihan. Tapi tahukah anda apa itu keputihan? apakah kesannya? bagaimana mahu merawatnya? Di sini saya terangkan serba sedikit.

Apakah itu keputihan?
Untuk pengetahuan anda, keputihan adalah suatu jenis penyakit yang sering dihidapi oleh kaum wanita. Keputihan adalah merupakan satu simptom di mana menunjukkan seseorang wanita ini dijangkiti bakteria atau pun kulat. Jangkitan bakteria ini akan menyerang kawasan genital (kemaluan) seseorang wanita itu. Selang beberapa hari, jangkitan ini akan mengeluarkan sejenis cecair yang berwarna putih disertai oleh bau yang kurang menyenangkan. Selepas itu kawasan genital akan berasa gatal dan terbakar.

Apakah kesan jika keputihan ini tidak dirawat?
Banyak kajian yang telah dilakukan keatas wanita yang mengidap keputihan ini. Dalam ebook Panduan Merawat Keputihan ada menyatakan kesan sampingan daripada keputihan adalah seperti berikut:-

1) Jangkitan pada saluran kencing.
2) sukar untuk hamil.
3) Jangkitan pada bayi dalam kandungan.

Bagaimana untuk merawat keputihan?
Bagi yang menghadapi masalah ini, mungkin soalan ini bermain di minda anda sekarang. Banyak cara sebenarnya kaedah untuk merawat dan mencegah keputihan ini. Awak boleh singgah pada laman web di bawah ini untuk mengetahui lebih lanjut permasaalahan berkaitan keputihan:

http://www.rawatkeputihan.com/index.php?ref=tarakoko
Ip Pengirim: 202.184.111.86

0 Comments:

Post a Comment



.
.
WEBSITE IKLAN PERCUMA
.
.
BANNER SAHABAT

By :
Free Blog Templates